Tot de jaren '90 waren data en telecommunicatie twee gescheiden werelden. Echter met de introductie van IP technologie convergeren deze twee werelden tot één.
IPT (Internet Protocol Telephony) ofwel bellen over het IP netwerk en Unified Communications zijn de nieuwe termen. Uiteindelijk gaat het om het optimaliseren van medewerkers om sneller en beter hun werk te doen. Doen ze dat nu niet goed dan? is wellicht de eerste vraag die dan in uw gedachten komt? Waarom moeten we op een andere manier werken?
Omdat u midden in de markt zit. Concurrenten, business partners, klanten, leveranciers en medewerkers om u heen vragen een optimale dienstverlening. En het is juist daar waarin u zich kunt onderscheiden in de markt. Het draait dus om Customer Satisfaction, klanttevredenheid.
Klant contact gaat over meerdere kanalen, telefoon, internet, sms, e-mail, etc. dus uw klant contact systeem moet dit ondersteunen, maar alleen met deze technologie bent u er nog niet. Hoe vaak neemt u zelf niet contact op met een leverancier die u dan vervolgens door moet gaan verbinden met de juiste medewerker of afdeling die over uw vraag gaat? Het vinden van de juiste medewerker met de juiste skills en vaardigheden is vaak een probleem binnen grote organisatie. En dan heeft men de juiste persoon gevonden maar die neemt zijn toestel niet op, zit in een vergadering of is buiten de deur.
Kortom naast het vinden van de juiste persoon is ook bereikbaarheid en beschikbaarheid bepalend voor het uiteindelijke service niveau.
De visie van Ecotel is gebaseerd op het helpen groeien van ondernemingen door middel van het inzetten van hoogwaarde ICT hulpmiddelen. Indien u zelf onvoldoende over de vereiste kennis en ervaring beschikt zijn wij u graag van dienst in het bepalen en implementeren van dit soort oplossingen.
|